مرجع تخصصی طوطی ها

مرکز تخصصی پرندگان و حیوانات
مرجع تخصصی طوطی ها

مرجع تخصصی طوطی ها

مرکز تخصصی پرندگان و حیوانات

جوجه عروس هلندی

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۵:۵۷ ب.ظ

عروس هلندی یک نوع طوطی بسیار زیبا می باشد که در رنگ های متنوع چون سفید ،خاکستری ، کرم ، زرد و قهوه ای قابل مشاهده می باشد که رنگ پرها در سلامتی این پرنده هیچ گونه تاثیری ندارد. عروس هلندی در میان طوطی سانان از جثه نسبتا کوچکی برخوردار است که البته دم دراز و کشیده ای دارد و یک کاکل زیبا با رنگی متفاوت از بدن روی سر آن مشاهده می شود. عروس هلندی بومی استرالیا می باشد و در زبان انگلیسی به Cockatiel معروف است.
چند عدد جوجه عروس هلندی بسیار زیبا و جذاب در فروشگاه دنیای پرندگان موجود می باشد. با توجه به اینکه نگهداری از عروس هلندی و رام کردم آن در سنین پائین بسیار مناسب و راحت تر از سنین بالا می باشد ، همواره به خریداری عروس هلندی در سنین پائین توصیه می شود که در این شرایط عروس هلندی بسیار بهتر با محیط جدید خود را وفق خواهد داد. برای آموزش سخنگویی نیز جوجه عروس هلندی بسیار مستعد یادگیری کلمات می باشد که گاهی این امر در سنین بالا غیر ممکن می باشد. با توجه به مطالب ارائه شده چنانچه قصد خرید عروس هلندی را دارید این جوجه ها موارد بسیار مناسبی از عروس هلندی برای نگهداری می باشند.


aroo0os جوجه عروس هلندی

  • سارا ضیغمی

نظرات  (۱)

  • عروس هلندی
  • سلام . ناخن عروس هلندی ما شکسته و مدام خون ریزی می کند . لطفا کمک کنید . انگار کمی بی حال شده است .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی