مرجع تخصصی طوطی ها

مرکز تخصصی پرندگان و حیوانات
مرجع تخصصی طوطی ها

مرجع تخصصی طوطی ها

مرکز تخصصی پرندگان و حیوانات

رفتار و آموزش آرای هیاسنتین (طوطی آبی )

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۱۷ ب.ظ

http://poolnews.ir/files/fa/news/1388/3/19/2717_854.jpg

آرا هیاسینس یک طوطی واقعا منحصر به فرد است ، آنها طوطی های بسیار بزرگ به طول حدودا ۴۰ اینچ می باشند و عرض بدن با بال های باز نیز عمدتا ۶۰ اینچ است ، اما با وجود این جثه ی بسیار بزرگ آنها در هنگامی که مورد نوازش قرار می گیرند کاملا شگفت انگیز می باشند .این طبیعت مهربان آرا هیاسینس اغلب موجب ارتباط با تمام اعضای خانواده می گردد. در واقع ، اغلب آرا هیاسینس خود را یک عضو از خانواده در نظر می گیرد. با این حال با آموزش پذیری که آرا هیاسینس دارد می تواند جوری تربیت شود که حتی با غریبه ها نیز رفتاری دوستانه داشته باشد . آنها قادر به یادگیری کلمات و تقلید صداهای خانگی می باشند و بسیار باهوش و کنجکاو هستند و این بدان معنی است که علیرغم جثه ی بزرگشان به راحتی قابل آموزش هستند.

مزایای آموزش آرا هیاسینس

آموزش آرا هیاسینس به دلیل برقراری پیوند اعتماد میان انسان و آنها و هم چنین ایجاد قوانین و نظم اجتماعی در خانه و به این دلیل که آنها به قدرت سخن گویی خود واقف نیستند توصیه می گردد.

اغلب توصیه می گردد که به آرا هیاسینس مهار کردن قدرت منقارش را آموزش دهید و چنان چه یاد نگیرد که چطور قدرت منقارش را کنترل کند ممکن است خسارات جبران ناپذیری را ایجاد نماید.

  • سارا ضیغمی

نظرات  (۳)

با سلام
سایت تبادل لینک best-links.ir به دلیل محبوبیت بالا در نتایج گوگل و همچنین طراحی شده با الگوریتم های جدید گوگل در سال 2014 برای افزایش بازدید و رتبه شما شما دعوت به تبادل لینک رایگان می نماید. با ثبت لینک در این سایت بازدید وبلاگتان به صورت متوالی و پیوسته افزایش پیدا خواهد کرد. با ما لذت وبلاگ نویسی با بازدید بالا را تجربه کنید منتظر شما هستیم : http://www.best-links.ir
سلام مهربونم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات
سلام دوست خوبم وبلاگ توپی داری .

دوست داری با هر بازدید کننده از وبلاگت یک تومن درآمد داشته باشی ، یعنی اگه روزی 500 بازدید کننده داشته باشی میشه روزی 500 تومن !

کافیه بیای تو سایت ما و عضو بشی و بعد کد رو دریافت و تو قالب وبلاگت بزاری و تموم - بشین و از درامدت لذت ببر - طرز کار سایت ما هم به این صورته که وقتی بازدید کننده به وبلاگ شما میاد وقتی تو وبتون کلیک کنه یک صفحه جدای تبلیغاتی براش باز میشه .

www.vatanrank.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی